Ahoj všichni!

Týden utekl jak voda a já jsem tu zase s dalším zážitkem! Tentokrát jsem si užila bezvadný víkend s Katkou a Martinem. Teprve třetí cesta a hned s mojí jmenovkyní! Ale zpět k cestě 🙂

Vyzvedli mě v pátek 4. května v Ústí nad Labem a mohli jsme vyrazit. Hned jsem se jim pochlubila, jak skvěle hraju, když si pustili svůj připravený playlist. Především Martin si mě moc pochvaloval! Od začátku výletu bylo naprosto nádherný počasí! Najeli jsme na dálnici, nastavili tempomat a užívali si jízdu. První zastávku jsme udělali na Výstavišti v Praze, kde si moje dvojice, jelikož miluje běh, nemohla nechat ujít akci Sport Expo, který se konal v rámci pražského maratonu. Když jsme pak projížděli městem, musím se přiznat, že jsem si užívala, jakou pozornost jsem poutala!

A hurá do Třeboně! Počasí se zčásti podílelo na tom, že krajina kolem nás byla prostě nádherná! Cesta utekla jako voda a už jsme byli v našem dalším cíli. V Třeboni se konal  filmový festival Anifilm. Kačí s Martinem zašli na film Kodo: Beyond Information. Všude kolem byly skupinky lidí, na kterých bylo vidět, jak si víkendovou akci užívají. Začalo se stmívat, tak jsme přejeli do Českých Budějovic, kde měla moje skvělá posádka zarezervovaný hotel.

Ráno už se prý nemohli dočkat, až zase vyrazíme. Tentokrát to teda žádná dálka nebyla, jak už jsem psala, Kačka i Martin jsou sportovci, takže zahájili den v budějovické posilce. Pak jsme dojeli na náměstí, kde přišla vhod pauza na oběd. Zastavil se u nás sympaťák a začal se o mě hrozně zajímat. No, co vám budu povídat. Moje dvojice si mě vychvalovala až do nebes, což bylo fakt příjemný! Aby toho pohybu nebylo málo, tak se po obědě ještě rozhodli vystoupat 225 schodů na Černou věž, odkud je super výhled na celé Budějovice. Při vyjíždění z náměstí jsem opět udělala dojem, tentokrát svými zadními senzory, které při vyjíždění z parkovacího místa hlídají, jestli něco nejede. Takže další plusové body na můj účet 🙂

Naše další cesta směřovala opět do Třeboně, do jejího historického centra, kde se konal již zmíněny fesťák. Teď už jsem si pozornost, kterou jsem poutala, neužívala jenom já, ale pochvalovali si ji i Katka s Martinem. K večeru jsme se sebrali a přejeli do Českého Krumlova. Jedním slovem: WOW! Hezčí město snad v Čechách není! Úplně mi to vzalo dech! Zaparkovali jsme pod zámkem, takže jsem měla parádní místo. Sem se chci ještě někdy určitě podívat!

Ráno už nás po snídani čekala cesta zpátky na sever. Poslední zastávka byla, jak jinak, věnována zase sportu – tentokrát golfu v Hluboké nad Vltavou. Káťa s Martinem odpálili pár míčků, ale to vedro je zase rychle přivedlo ke mně a klimatizaci. Pak už jsme si pustili skvělou hudbu, najeli na dálnici, spustili tempomat a dojeli až do cíle.

Byl to naprosto fantastický víkend! Zase jsem objevila něco nového – od filmového festivalu až po nádherný Krumlov.