Ahoj všichni 🙂

Léto nezastavitelně utíká a já se vám hlásím se svým dalším prosluněným víkendovým zážitkem. Tentokrát jsem měla tu čest strávit příjemné tři dny se skupinkou, kterou tvořila Barča, Terezka a Míša (a pár dalších cestujících, k těm se dostanu později 🙂 ). Abych to uvedla na pravou míru, po celou dobu byla mou řidičkou Barča, jelikož Terezka s Míšou by mě ještě řídit ani nemohli. 🙂

Na všech třech bylo od začátku vidět, jak se na víkend se mnou těší. Neustále mě opěvovali, neřekli mi jinak, než „krásko“. Cítila jsem se opravdu výjimečně. Hned poté, co se Barča dozvěděla o výhře, začala střádat nápady, kam se mnou vyrazí. Zvítězil Český ráj, kde jsem ještě nebyla, takže jsem se opravdu těšila. Nejprve však bylo potřeba nakoupit dostatek zásob na celý víkend, jelikož plán byl přenocovat v kempu. Už cestou do obchodního centra v Hradci jsem si nemohla nevšimnout pohledů kolemjdoucích mým směrem. Zase jsem si si připadala jako hollywoodská hvězda! Když jsme dorazili domů, bylo načase vše zabalit, na nic nezapomenout a před spaním se jet ještě na chvíli projet nočním městem. Jednoduše jsme se s Barčou chtěli okolí pochlubit, jak nám to spolu sluší. Počasí na celý víkend bylo hlášeno bez jediného mráčku, takže bylo jasné, že výlet bude stát za to. 🙂

Když ráno zazvonil budík, šlo všechno jak po másle. Dobalili jsme poslední maličkosti, naskládali vše ke mně do kufru a mohli jsme vyrazit. Ještě než jsme zařadili jedničku, už hrála oblíbená muzika a klimatizace šla na plné obrátky – bylo snad větší vedro, než jsme očekávali. Našim prvním cílem se stala zřícenina hradu Pecka – a byla to vážně pecka. 🙂 Rozhodli jsme se tu zůstat, jelikož pod zříceninou je také stejnojmenné koupaliště a kemp. Moji milí spolucestující (krom Barči, Terky a Míši nesmím zapomenout především na cestovního méďu Brumlu) se ubytovali v kempu a ihned utíkali do vody. Já jsem zatím odpočívala ve stínu za chatkou, což teda v tom pařáku přišlo vhod. I když jsem byla poměrně dobře schovaná, chodili mě okukovat ostatní obyvatelé kempu, dokonce se se mnou někteří i vyfotili. Ano, ani tady mě pocit známé hvězdy neopustil. 🙂 Večer už jsme si užívali klidu, grilování a těšili se na další den.

Nedělní ráno je tu a s ním i přípravy na další dobrodružství. Překvapilo mě, že se moje posádka rozhodla rozrůst o dalšího člena – nafukovacího plameňáka! Jelikož ale nikdo nešetřil zavazadly a já nejsem bezedná, musel jít na střechu. 🙂 Naštěstí jen na chvíli, dlouho bych ho asi neuvezla, ale chvilku jsem se bála, že to myslí Barča vážně. Tak, připraveni na cestu můžeme vyrazit. Další naší zastávkou je město Sobotka a zámek Humprecht, který se nad městem tyčí. Musím uznat, že příroda tady byla jedna z nejkrásnějších, co jsem zatím měla možnost vidět. Pokračujeme dále na hrad Kost. Barča dětem říkala, že jsem tak pěkná, že bych se tu klidně mohla stát hradní paní. 🙂 To už ale byla naše poslední zastávka a po krátkém koupání a občerstvení se vracíme zpátky domů.

Byl to moc hezký víkend, ale vůbec nejvíc mě potěšila věta malého Míši: „Katka Kona je tou nejkrásnější holkou, co znám“. 🙂

A kam se podívám příště? Nechte se překvapit, za pár dní jsem tu opět s dalším příběhem!