Ahoj všichni!

Tak jsem po týdenní pauze opět zpátky, abych vám poreferovala o své poslední jízdě. 🙂

V pátek dopoledne si pro mě přijel Kamil. Našteloval si mé elektrikou nastavitelné sedačky a hned si pochvaloval dostatek místa jak nad hlavou, tak pro nohy. Už mě jen přes Bluetooth propojit s Kamilovým chytrým telefonem, pustit muziku a můžeme vyrazit! Z mého sympatického řidiče byla cítit jistota za volantem, což připisoval také pocitu bezpečí, který ze mě prý přímo sálá. 🙂 Vyzkoušel si všechny mé asistenty, takže si alespoň trošku zpestřil dlooouhou tříhodinovou cestu do Pardubického kraje.

Neodpustili jsme si zastávku na hradě Bezděz, kde mi Kamil hned pořídil první fotografii. Pak jsme se stavili ještě na náměstí ve Vysokém Mýtě, což jsme rovnou spojili i s pozdějším obědem. Následovala už poměrně rychlá cesta domů. Když jsme dorazili, chtělo to alespoň krátký oddych po náročném dni. Večer jsme s Kamilem ještě slíbili místní omladině, že je odvezeme do centra na party. Ti všichni si všímali zejména mého designu, a to jak exteriéru, tak i detailů v interiéru, jako například osvětlení přístrojové desky nebo aplikací v barvě metalízy po celé kabině.

V sobotu jsme měli velké výletní plány. Bohužel hned ráno po probuzení bylo jasné, že se žádný z nich neuskuteční – lilo jako z konve… Museli jsme tedy vymyslet alternativu. Zapnuli jsme automatické stěrače a vyrazili jsme s Kamilem a jeho přítelkyní do Olomouce do nákupního centra a rovnou jsme to spojili i s kinem. Teda já popravdě čekala v garážích, autům nebyl vstup povolen. 🙂 Moje posádka ocenila v podzemních garážích obchodního centra moje parkovací senzory více než kdy jindy. Překvapilo je hlavně, že moje zadní kamerka bezvadně funguje i ve tmě. Po nákupech a kulturním zážitku bylo načase se vrátit zpět domů.

V neděli jsme vyrazili za Kamilovými rodiči na oběd. Cesta byla příjemná a počasí se značně vylepšilo, takže jsme se následně vydali na rozhlednu Andrlův chlum, kde jsem se těšila velké pozornosti jak kolemjdoucích, tak i krav, které se pásly hned u cesty. 🙂 Fotky mluví opět za vše! Další zastávkou bylo náměstí v Litomyšli u pomníku Bedřicha smetany a završili jsme to návštěvou místního renesančního zámku.

Poslední zastávkou byl úsek zdejší turistické cesty s názvem U Loučení, což bylo v neděli v podvečer bohužel dost příznačné.

Byl to opět bezchybný víkend se skvělou posádkou na palubě! 🙂

Další víkend je už ale za dveřmi a já se těším, co mě tentokrát čeká!